Thursday, December 22, 2016

Kami berkata kepada seluruh langit semesta zarah

Nirvana zarah asas teori kosong
Oleh zarah asas langit
Kami berkata kepada seluruh langit semesta zarah

Punca tidak berguna pahit, ia entah bagaimana iaitu, teras teori amalan zarah doctrinarism untuk Shaka Buddha seperti asas, nirvana mencapai jalan tunggal. Sains pembebasan, riang, Kiraku. (Bitter Thailand kerana ia adalah, anda tidak boleh sentuh ini. The Untouchables Ya)
Well,
1 ● kebenaran bahawa tidak ada masalah besar pada masa yang sama dan sedang menderita
Kutai, tidak masuk akal, tidak masuk akal Shirii dalam Abusodo, seolah-olah bodoh, tidak layak untuk hidup,
Rhizopogon roseolus penyakit, tidak di dunia umum pada dasarnya sama sekali menarik. Pergi seperti yang diharapkan atau, perempuan sundal A. Blur.

2 ● Kebenaran tentang punca kepada penderitaan
Sebab, 3 kejahilan (salah faham) yang Tanha dan Muga, kumbang Muso (Joraku WareKiyoshi). teori entiti Fucking. Dari segi 12 bertuah, survival ketamakan kejahilan (ayam) kemusnahan, Kama (babi) cinta, benci Byibaba (ular), meletupkan tiga. 12 nasib, pada separuh kedua organ-organ deria perlindungan dan serangan, ditangkis oleh langit zarah Satie. Cavalier suci Upekka. Di samping itu, sejak 慢 自 kami juga menyebabkan penderitaan peningkatan, potong. Sekatan. Sebaik-baiknya Meimi ego pahit, nama ideologi hanya Muga muzik. Pendek kata, ego dan tiga 渇 愛, 10 pensinteran. 4 diambil. Atau untuk menindas putaran isyarat elektrik di dalam dorongan daripada semua sel-sel dan sel-sel saraf, kebijaksanaan (Santokusho atau buatan sendiri Tokusho) berkaitan menggantikan kerja-kerja pendawaian sahaja.

3 ● kebenaran bahawa punca penderitaan hilang
Kepahitan kelonggaran yang adalah keselesaan yang besar kosmik, muzik besar. Imej, kata-kata, tanpa logik Nirvana. Jadi apa? Ia adalah apa, Wye, menjadi selesa dan ego yang mati, untuk mengatasi yang suka dan tidak suka. Sekali dalam Muga zombi sudah mati, pahit relaksasi. Kemenangan Kiraku. Moksha nirvana, ia Nirvana. Watson. Nap dalam mapper untuk Garden nil bunga di neraka dunia ini. Pengaktifan saraf otak tengah A10 (badan bunga tiada) dan gyrus sudut (Muga).

4 ● kebenaran tentang perkara-perkara yang berkaitan dengan eksperimen yang berkelip pahit
Tarira Rira sekitar 3 sepintas kerana saya dan Paa, kronik dihancurkan, 3 Tanha dan ego kefanaan, penderitaan, tidak mementingkan diri dan langit zarah asas, zarah langit Satie, 30 minit penjagaan dalam kebijaksanaan asas undang-undang sebab dan akibat zarah gila sehingga, dengan memerhatikan, menghapuskan sampah pengiktirafan. Sekali dalam Muso regangan mengecewakan bersatu, semula jadi, terbang sel-sel saraf kranial sebelum Bukkake, A10 saraf lompat kewujudan. Ia adalah nirwana. Sudah tentu, Kei 戒 定 Kei asas dan langit zarah asas Tsubutsubu pandangan gelombang, Moranasati, SoraEmi, nirvana liputan secara langsung di tempat mandi awam Vippasana. Hottsuki berjalan meditasi latihan serentak pelbagai, seperti. Cat tangan, sains, apa sahaja yang boleh digunakan boleh digunakan.
Pengisytiharan perang atau, adakah mon untuk ego. hukum sebab-sebab tertentu perang skala penuh. Membunuh saya membunuh ego membunuh.





1 ● kebenaran bahawa tidak ada masalah besar pada masa yang sama dan sedang menderita

2 ● Kebenaran tentang sebab-sebab dan syarat-syarat penderitaan akar

3 ● kebenaran bahawa punca penderitaan hilang

4 ● kebenaran tentang perkara-perkara yang berkaitan dengan eksperimen yang berkelip pahit

1 ● Kebenaran bahawa tiada apa yang serius pada masa yang sama sebagai melekit

2 ● Kebenaran mengenai punca dan keadaan penderitaan akar

3 ● Kebenaran bahawa sebab penderitaan hilang

4 ● Kebenaran pada item eksperimen mengenai kemusnahan kepahitan

No comments:

Post a Comment